20 Ocak 2011 Perşembe

Haberalın Hastane Odası Basılıp Arandı!

İleri demokratik bir yönetim altında, ileri demokrasinin gereklerini hep beraber, her gün televizyonlarımızda izlemeye devam ediyoruz.

Dünün bombası da sayın Prof.Dr.Mehmet Haberal'ın hasta yatağında yatarken, odasının basılarak aranması, kendisini ziyarete gelen insanların isimlerinin, ziyaretçi defterinin fotokopisi çelkilerek alınması, üstüne yetinmeyip bilgiişlem bölümündeki bilgisayarın hard diskine el konması olayıydı.

Hastahaneden çıkan Sayın Haberal'ın arkadaşları tansiyonu çıktı çok kötü oldu, hemen monitöre bağladılar, hiç iyi değil dediler.

İşte sevgili halkım bu ileri demokrasimizin, insanların yaşama hakkına bile nedenli önem verdiğini ortaya koyan mükemmel bir uygulama.

Bu uygulamayı Sayın Haberal'a reva görenleri tebrik ediyorum.

Düşünsenize biri siz hasta yatağında ve yoğun bakımda yatarken paldır küldür odanıza dalıyor, yattığınız hastahanenin tüm haklarını ihlal ederek siz orada yatıyorsunuz diye, bilgi işlem odanısını, sizin yattığınız yeri 6 saat boyunca didik didik arıyor ve bu devlet hukuk devleti oluyor.  

Ben bunca yıldır bir hastanın odasının didik didik arandığını ne duydum ne de gördüm. Bu hükümetle herşeyi yeniden öğrenir olduk çok şükür.

Ayrıca bir suçlu bile olsa, suçluyu ziyaret etmek ne zamandan beridir suçlu muamelesi görmeyi erektiriyor ? Sayın Haberal'ın ziyaretçilerinin isimlerinin listesinin alınması ne anlama gelmektedir bilmiyorum ama önümüzdeki günlerde, Haberal'ın doktorunun başına geldiği gibi ziyaretçilerini de silivride göreceğiz galiba.

Bu isimler alındığına göre kesin bunun da altından ORGANİZE İŞLER çıkacak gibi görünüyor!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder